hejsyster

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Sweden... Im disappointed

Av Nathalie Karlsson - 9 mars 2013 22:39

Jaha.. Sverige i ett nötskal! Här sitter man en lördagskväll och tittar på melodifestivalen och håller tummarna för att detta året ska en bra låt vinna! Men nej.. Sverige som är så himla självständigt måste ju så klart ta in alla andra länders åsikter också. Även ifall det andra länderna inte ens har med detta och göra... än.. I alla fall.. Yohio låg nästan längst ner medan Robin låg som 2:a.. Yohio fick den högsta poängen från sverige och Robin fick mest poäng från de andra länderna.. Och klart som f*n att Robin s*tans idol j*vel vinner.. Fastän det klart och tydligen egentligen var Yohio som vann. Sverige ville ju ha han?! Vad Spelar det för vad det andra länderna säger? Ohh... jag blir så trött på det här. 


Varför är man svensk? Det är som att det är en gen i våra kroppar som bara utstrålar "Melodifestivals-lovers" hela bunten.. Men, nu ska jag inte vara sån. Jag vill nu tacka Gud för att Sean Banan inte vann med sin kokosnöts låt. Okej jag var inte ett större fan av Yohio men ändå. Tyckte att Falling med DramaOfStates skulle ha vunnit, eller begging om man nu ska sträcka sig så långt. Kanske "En riktigt jävla schlager" med? Neppnepp.. Men okej. Nu vet jag i alla fall vad som kommer spelas på puben när jag fyller 18. Vet inte om jag ska ta detta positivt eller negativt och kanske till och med väntar till vintern i hopp om att en ny mycket bättre låt ska bli det nya "dunket" här i sverige. 


Men nu till lite andra grejer! Förlåt att jag knappt har bloggat! Har inte haft ork, lust eller ens nått kul att berätta. Jasmine har åkt, jag har haft matteprov, har 3 stora projekt nu i skolan, har sökt jobb och sovit... Imon (dvs söndag) är den första dan på hela veckan som jag rider. Men på ett sätt är det rätt skönt ändå, Känns plötsligt som jag har all tid i världen till att göra allt. Men samtidigt blir jag väldigt avis på dom som är ute och galopperar på fälten nu när det håller på att bli vår :( 


Men nu ska jag och Gustav gråta oss till sömns och möjligtvis ta ett "cut for bieber" innan vi lägger oss. Puss, och godnatt så ses vi imon! <3 


Han som vann.. </3


Han som skulle ha vunnit!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Karlsson - 21 mars 2013 20:30

Hoppas du ser vad det är och vem det är som har ritat vad ;) ...

Av Nathalie Karlsson - 8 mars 2013 21:15

Låt!     Klipp!     Hoppas din dag varit bra! <3 ...

Av Nathalie Karlsson - 3 mars 2013 20:34


Denna helgen har varit så jävla härlig. Även ifall jag haft jourhelg så känner jag mig ändå utvillad och att jag har spenderat tiden väl. Jag har liksom rakat benen, ätit kina, varit på fest, stigit upp tidigt alla dagar i veckan, bakat typ varje dag...

Av Nathalie Karlsson - 2 mars 2013 19:35


Sitter just nu med mamma inne på kinan i Ronneby. Awesome day kan jag ju lugnt säga att det har varit :3Mamma tog nått kött med purjolök, var faktiskt gott! Och jag tog som vanligt friterade räkor med sötsur sås ;) namnam! ...

Av Nathalie Karlsson - 27 februari 2013 22:38

Hejhopp.. Idag har jag bara spenderar dagen i skolan och i stallet.. Kan ju inte klaga på det sista i alla fall ;) Skolan orkar jag inte prata om så kan ju berätta att jag longerade zu's idag istället för i måndags, du vet ju redan varför ;) han ...

Presentation


Hej alla, blondinen ni ser är då jag som äger denna blogg: Nathalie. Rödtotten bredvid mig är min syster Michelle som för tillfället är i Nya Zeeland.

Denna blogg är tillför att hon ska hänga med i vad som händer här hemma samtidigt som jag skriver om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards