hejsyster

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Mysmys :3

Av Nathalie Karlsson - 27 februari 2013 22:38

Hejhopp.. Idag har jag bara spenderar dagen i skolan och i stallet.. Kan ju inte klaga på det sista i alla fall ;)

Skolan orkar jag inte prata om så kan ju berätta att jag longerade zu's idag istället för i måndags, du vet ju redan varför ;) han tyckte det var askul och skulle absolut inte skritta eller trava, bara galoppera ._. Ja men vad gör man inte för ens hjärta?

Men sen då? Hem till Gustav och kolla på kvarteret skatan. Sen hem till mig för att kolla på kejsarens nya stil och fira våran två-årsdag :3 nu måste vi dock gå och lägga oss, puss hej. Älskar dig<3

 
 
Ingen bild

Michelle

1 mars 2013 01:38

Hej!
verkar som du har det bra! Jag vill med åka till Afrika så det får vi boka in. Uppför sig Jasmine bättre nu? Shit, känns inte som att ni varit tsm två år??!! Jag ligger i sän

 
Ingen bild

Michelle

1 mars 2013 01:40

Hej!
verkar som du har det bra! Jag vill med åka till Afrika så det får vi boka in. Uppför sig Jasmine bättre nu? Shit, känns inte som att ni varit tsm två år??!! Jag ligger i sängen just nu och fyller i lite papper. Har precis varit och tränat med en kompis och ikväll ska massa tjejer till en maori by(sök på det), så blir nog en kul födelsedag!:D ha det bra och så hörs vi imorgon vid tio(ikväll för er) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Karlsson - 21 mars 2013 20:30

Hoppas du ser vad det är och vem det är som har ritat vad ;) ...

Av Nathalie Karlsson - 9 mars 2013 22:39

Jaha.. Sverige i ett nötskal! Här sitter man en lördagskväll och tittar på melodifestivalen och håller tummarna för att detta året ska en bra låt vinna! Men nej.. Sverige som är så himla självständigt måste ju så klart ta in alla andra länders åsikte...

Av Nathalie Karlsson - 8 mars 2013 21:15

Låt!     Klipp!     Hoppas din dag varit bra! <3 ...

Av Nathalie Karlsson - 3 mars 2013 20:34


Denna helgen har varit så jävla härlig. Även ifall jag haft jourhelg så känner jag mig ändå utvillad och att jag har spenderat tiden väl. Jag har liksom rakat benen, ätit kina, varit på fest, stigit upp tidigt alla dagar i veckan, bakat typ varje dag...

Av Nathalie Karlsson - 2 mars 2013 19:35


Sitter just nu med mamma inne på kinan i Ronneby. Awesome day kan jag ju lugnt säga att det har varit :3Mamma tog nått kött med purjolök, var faktiskt gott! Och jag tog som vanligt friterade räkor med sötsur sås ;) namnam! ...

Presentation


Hej alla, blondinen ni ser är då jag som äger denna blogg: Nathalie. Rödtotten bredvid mig är min syster Michelle som för tillfället är i Nya Zeeland.

Denna blogg är tillför att hon ska hänga med i vad som händer här hemma samtidigt som jag skriver om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards