hejsyster

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Lovlovlovlovlov.....

Av Nathalie Karlsson - 13 februari 2013 20:14

Hur slutkörd i huvudet kan man bli? Kommer knappt upp på morgonen längre av trötthet och ont i huvudet. Men det finns inte så mycket att göra när man varit sjuk och måste ta igen allt hemma. Det är bara att bita ihop för det är bara torsdag och fredag kvar och sen är det lov i en vecka! Oh, vad jag ska tillbringa tid i sängen.. Sova.. Alltså.. Bara ligga och läsa, äta popcorn och se på en film. Ja tack! Jag ska rida också. Måste bara få tag på en häst.. Mellie har blivit såld till ett försäljningsstall i skåne, hon åker imon så idag var sista ridturen med henne :/ Istället kommer det en D-ponny som Ramona ska rida till.. Har jag tur får jag hjälpa till med den. Men Emma har sagt att jag får ta Hevve om det skulle va så. Carola finns ju alltid också men så segt att rida själv hela tiden :/ 


Idag hade vi i alla fall prov i historia. Kändes bra så jag hoppas på det bästa. Men skola.. örk.. Allt känns bara så himla deprimerande hela tiden. Folk bara gnäller, bitchar och är allmänt sega.. Känner att det är bäst att hålla sig borta men man pallar inte alltid va deprimerad. Känner bristen av solljus och D-vitamin komma krypandes. Jappjapp! 


Men nu ska jag, Gustav och Kevin kolla på Peter pan 2 och göra popcorn :) Puss, vi älskar dig! <3

 

 
 
Ingen bild

Michelle

14 februari 2013 06:17

haha åh, vill med ha lov! Vad kul att det gick bra hos Carola, tror du Hanna kommer fortsätta? Vad ville du ha hjälp med?:)Bra du håller Christoffer sällskap! Älskar er med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Karlsson - 21 mars 2013 20:30

Hoppas du ser vad det är och vem det är som har ritat vad ;) ...

Av Nathalie Karlsson - 9 mars 2013 22:39

Jaha.. Sverige i ett nötskal! Här sitter man en lördagskväll och tittar på melodifestivalen och håller tummarna för att detta året ska en bra låt vinna! Men nej.. Sverige som är så himla självständigt måste ju så klart ta in alla andra länders åsikte...

Av Nathalie Karlsson - 8 mars 2013 21:15

Låt!     Klipp!     Hoppas din dag varit bra! <3 ...

Av Nathalie Karlsson - 3 mars 2013 20:34


Denna helgen har varit så jävla härlig. Även ifall jag haft jourhelg så känner jag mig ändå utvillad och att jag har spenderat tiden väl. Jag har liksom rakat benen, ätit kina, varit på fest, stigit upp tidigt alla dagar i veckan, bakat typ varje dag...

Av Nathalie Karlsson - 2 mars 2013 19:35


Sitter just nu med mamma inne på kinan i Ronneby. Awesome day kan jag ju lugnt säga att det har varit :3Mamma tog nått kött med purjolök, var faktiskt gott! Och jag tog som vanligt friterade räkor med sötsur sås ;) namnam! ...

Presentation


Hej alla, blondinen ni ser är då jag som äger denna blogg: Nathalie. Rödtotten bredvid mig är min syster Michelle som för tillfället är i Nya Zeeland.

Denna blogg är tillför att hon ska hänga med i vad som händer här hemma samtidigt som jag skriver om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards