hejsyster

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

17 februari och Hästlukt!

Av Nathalie Karlsson - 17 februari 2013 18:38

Hallå i stugan! Idag var jag som sagt hästskötare åt Carola nere i Kristianstad. Tyckte dagen var bra.. vissa borde lära sig kontrollera sina hästar bara. Carola fick tyvärr ingen placering men i allmänheten värkade hon nöjd :) Igår blev det ingen fest då Dennis (Ramonas barn) var sjuk. Men vi köttar på nästa vecka istället! 


Nu är jag så sjukt trött så det finns inte. Vi körde lite efter 8 och var hemma halv 2. Mycket spring hit och dit. Måste ha koll på allt och blablabla.. Men kul är det ju så jag ska inte klaga! Såg att du frågade när jag fick börja rida Zunkan igen.. Kan svara att det vet jag faktiskt inte. Ramona tror att det kanske kommer gå att skritta och trava pyttepytte lite på sommarhalvåret men hon är inte säker.. Det är en tidsfråga helt enkelt. Så tills vidare är jag ute och går promenad med Zu's och hjälper Ramona med Hatten. Mellie har ju åkt nu ju men jag ska rida den nya D-ponnyn nu på onsdag. Jasmine heter hon och enligt ramona skit trevlig i alla lägen. Får se ifall jag får/vill fortsätta med henne efter det eller om jag ska fortsätta rida Hatten lite mer.. Tror att vi kommer komma bra överrens men hon är inte så stor, 145,5 är hon. Och som du vet har jag rätt långa ben ;) Men det löser sig. Kände mig stor på Mellie med i början men i slutet svetsades man fast i sadeln av perfektion. Tror det blir bra.. Kan lägga upp en bild på henne på onsdag så att du får se henne! :D

Igår red jag ju Hatten, gick väl bra men han är ju som han är den hästen ;) Ena läget lite som scooby-doo och i andra läget hel vild. Helt okej ifall han stegrar men fy va otäckt det är när dom bockar. Zunkan är ju en jävel på det och Hatten likaså.

Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, sen blir det dusch och vidare till Gustav! Puss, älskar dig<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Karlsson - 21 mars 2013 20:30

Hoppas du ser vad det är och vem det är som har ritat vad ;) ...

Av Nathalie Karlsson - 9 mars 2013 22:39

Jaha.. Sverige i ett nötskal! Här sitter man en lördagskväll och tittar på melodifestivalen och håller tummarna för att detta året ska en bra låt vinna! Men nej.. Sverige som är så himla självständigt måste ju så klart ta in alla andra länders åsikte...

Av Nathalie Karlsson - 8 mars 2013 21:15

Låt!     Klipp!     Hoppas din dag varit bra! <3 ...

Av Nathalie Karlsson - 3 mars 2013 20:34


Denna helgen har varit så jävla härlig. Även ifall jag haft jourhelg så känner jag mig ändå utvillad och att jag har spenderat tiden väl. Jag har liksom rakat benen, ätit kina, varit på fest, stigit upp tidigt alla dagar i veckan, bakat typ varje dag...

Av Nathalie Karlsson - 2 mars 2013 19:35


Sitter just nu med mamma inne på kinan i Ronneby. Awesome day kan jag ju lugnt säga att det har varit :3Mamma tog nått kött med purjolök, var faktiskt gott! Och jag tog som vanligt friterade räkor med sötsur sås ;) namnam! ...

Presentation


Hej alla, blondinen ni ser är då jag som äger denna blogg: Nathalie. Rödtotten bredvid mig är min syster Michelle som för tillfället är i Nya Zeeland.

Denna blogg är tillför att hon ska hänga med i vad som händer här hemma samtidigt som jag skriver om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards